pondělí 27. května 2013

Model porodní asistentky - péče o ženu a dítě



PREVENTIVNÍ MODEL PÉČE PORODNÍ ASISTENTKY ZALOŽENÝ NA ZDRAVÍ






Zaměřen na zdraví - podpora zdraví, salutogeneze


Žena, dítě a rodina je středem péče



Bezpečí je v ženě, která je kontrolována


Žena společně s jejím partnerem a porodní asistentkou dělají rozhodnutí


Vzájemná podpora a sdílení zodpovědnosti





Salutogeneze je životní postoj!

Otázky:

Čím to je, že porod může být zdravý pro matku i dítě?

Čím to je, že se zdravotní stav ženy, která je v péči porodní asistentky zlepšuje?

Čím mohu podpořit zdraví dítěte, které v sobě nosím?


Co mám udělat, aby mé těhotenství probíhalo zdravě po psychické i fyzické stránce?

Jak se mohu na porod těšit?

Důvěřuji, že svůj porod zvládnu sama či s podporou druhých.

Já jako osoba chápu a rozumím všemu, co se kolem mě děje!


Mám radost z toho, zvládla jsem to!





 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Porod  jako rituál a ne jako  rutina přivedení dítěte na svět Porod dítěte patří mezi nedůležitější životní rituály   Rituá...