úterý 19. dubna 2011

Světový kongres ICM Prague 2014

Je červen 2008, ukončila jsem studia na Caledonian University v Glasgow a nyní se vracím do Glasgow znova - netuším jak to všechno bude - ale nakonec jsem součástí týmu, kterému se podaří pro Českou republiku vyhrát světový kongres ICM pro porodní asistentky, který se bude konat v rove 2014.
Obdržela jsem dopis, který mě velmi potěšil  a ujistil, že mám na kongres jet:

Dopis, který jsem obdržela od ICM presidentky paní Karlene Davis.

Pozvání na kongres v Glasgow, to jsem ještě netušila, že vyhrajeme post na pořádání kongresu v roce 2014.

-----Original Message-----
From: Angela Hulbert [mailto:Angela.Hulbert@rcm.org.uk]
Sent: Friday, May 09, 2008 3:06 PM
To: Milan Dvořák
Subject: RE: Dame Karlene - answer from Prague

Dear Milena,

I am really delighted that you are happy to accept the RCM’s support to attend Congress. Please confirm that you are able to attend and we will register you.

With all good wishes.

Dame Karlene Davis, DBE
ICM President
RCM General Secretary

Vyhrály jsme světový kongres ICM v Praze 2014
Zkouška šatů na Barrandově, chybí ještě deštník, který mi vzali při zpátečním letu.
Herald Tribune



První schůzka s Malcomem v Kongresovém paláci v Praze
Zatím jsme já a Zuzka
Ale to nevadí




Schůzka v Check-in někdy v polovině prvního tříletého období- byl ustanoven výbor pro světový kongres ICM v Praze 2014



Připravujeme se do Durbanu  - na Pražské Kampě trénujeme scénku o roli porodní asistentky ve světě



Odkaz na prezentační video. které vytvořil náš tým.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Porod  jako rituál a ne jako  rutina přivedení dítěte na svět Porod dítěte patří mezi nedůležitější životní rituály   Rituá...